-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 25 Julai 2011

AAC: Wardah Cinta

PEMBACA

Datang lah pada ku wahai wardah ku..akan ku selak anggun mu..dalam mimpi ku..aku berharap kita bertemu..bertemu dan terus bertemu..kau seorang penguji mimpi..aku ingin menjadi setenang mu ..meninggal kan segala resah dan gelisah..aku ingin menjadi anggun muslimah mu...kuat dan tabah..bersemangat menjalani ujian ..utuh nya kamu berdiri walau pon di tikam dengan onak dan duri..kau menerima apa ada nya..


D
ugaan silih datang dan pergi..namun kau tetap di situ.....ketawa mu di dalam deraian air mata ..tapi kau pandai berahsia..wardah..apa kah ini kekuatan mu..kau genggam tabah dalam hati mu..aku ingin sekuat mu tapi apakah aku manpu..ya tuhan..alunan zikir mu selembut hati..bertasbih memuji ke hadrat ilahi..


Cekal mu tiada tandingan..walau seamarah mana orang pada mu .kau masih mengukir senyuman di dalam hambar..betapa dunia ini kejam..kau tetap mengata kan ea indah dan tenang..

wardah....aku ingin bertemu pada penguat jiwa ku...menjadi kan ea seteguh hati mu..penguji dan teruji semua nya pasti..kau lontar kan cinta yang berlandas kan dunia..apa lagi yang tiada kau hadapi..sukar untok di mengerti namun itu lah yang pasti...wardah..biar kan aku terus di sisi menjejak mimpi indah mu...



Yuka Riko/sinacmusic


BERMINAT JADI EJEN CELCOM BROADBAND DAN TMNET? DAFTAR SEGERA..SEMUANYA PERCUMA ,KOMISYEN LUMAYAN MILIK ANDA!!http://www.micropurple.com/onl​ine/business/join_us.asp?no=WM​P13623


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.